Δευτέρα, Μαΐου 2

Είμαστε όλοι μέλη της γενιάς μας

Είτε το θέλουμε είτε όχι. Και εγώ ανήκω σε μια ιδιότροπη.

Είμαι μέλος της γενιάς που θα σώσει τον πλανήτη και το περιβάλλον. Οι προηγούμενοι τα διέλυσαν όλα και τώρα με κατατάσσουν υπεύθυνο να μαζέψω να φτιάξω τα σπασμένα.

Είμαι μέλος της τεμπέλικης γενιάς. Της γενιάς που δεν ξέρει τι θα κάνει στο μέλλον, κοπροσκυλιάζει όλη μέρα όπως λένε. Της γενιάς που δε διαβάζει που απλά θέλει να περνάει καλά και δεν τη νοιάζει το μέλλον της.

Είμαι μέλος της γενιάς της αποβλάκωσης. Της γενιάς που έχει γίνει ένα αποβλάκωμα από την τηλεόραση και που καταπίνει ότι κατέβει του κάθε δημοσιογράφου χωρίς να το μασήσει- ούτε καν να το μυρίσει.

Είμαι μέλος της γενιάς των κομμάτων. Της γενιάς που όταν μπαίνει στο πανεπιστήμιο γίνεται θήραμα των κομματόσκυλων που την κυνηγάνε για να την εξουσιάσουν και να φυλακίσουν την ελεύθερη βούληση και σκέψη της με δωροδοκίες.

Είμαι μέλος της γενιάς της αλλαγής. Της γενιάς που θα αλλάξει το μέλλον, που θα πάρει τη χώρα από τους παλιούς και θα την κάνει ολοκαίνουρια. Που θα κάνει τον κόσμο πιο όμορφο γιατί αυτό είναι το καθήκον της.

Μισό λεπτό.. Γιατί θα τα κάνω αυτά; Γιατί αυτές τις ταμπέλες μου κολλήσανε;

ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!

Θα κάνω καλύτερο το περιβάλλον γιατί αγαπώ τη φύση με όλες τις ομορφιές της και τα πλάσματά της. Γιατί θέλω να αναπνέω καθαρό οξυγόνο και όχι σκουπίδια. Γιατί θέλω να φτιάξω έναν όμορφο πλανήτη για να ζήσουν τα παιδιά μου και τα παιδιά των παιδιών μου.

Θα δώσω νόημα στη ζωή μου και θα βρω τι θέλω να κάνω στο μέλλον. Θα σηκωθώ από τον καναπέ και θα γίνω κάποιος μέσα σε αυτή τη λαοθάλασσα. Για να έχω μια καλύτερη ζωή και να προσφέρω μια καλή βάση στα παιδιά μου να έχουν ότι χρειάζονται για να πετύχουν κι αυτά.

Θα αποκτήσω κριτική σκέψη. Δε θα αφήσω κανένα κανάλι και κανένα δημοσιογράφο να ελέγξει τις σκέψεις μου. Θα έχω δική μου βούληση και όχι αυτή που μου επιτάσσουν τα μέσα ενημέρωσης προσπαθώντας να κατευθύνουν τα πλήθη.

Θα πω όχι στη δωροδοκία. Θα χτίσω ένα μέλλον πάνω στην ελεύθερη σκέψη και αρνηθώ την ανακατεύθυνση της από οποιονδήποτε. Δε θα επιτρέψω στη συνείδησή μου να εγκλωβιστεί από την ιδεολογία του καθενός.

Θα αλλάξω τον κόσμο. Γιατί θέλω έναν κόσμο ειρήνης και αγάπης, χωρίς πολέμους, πείνα και απληστία. Θέλω να παλέψω για έναν άλλο κόσμο. Έναν κόσμο για τον οποίο θα είμαι περήφανος να ζω. Γιατί θα είναι δικός μου. Θα τον έχω φτιάξει εγώ και η γενιά μου με πολύ προσπάθεια, με αλληλεγγύη και αλληλοβοήθεια. Έναν κόσμο όπου θα μπορέσουν να ζήσουν ήπια και τα παιδιά μου και τα παιδιά των παιδιών μου. Έναν κόσμο που μπορεί να γίνει πραγματικότητα αν η γενιά μου αφήσει τις ταμπέλες που της θέτουν για να την οριοθετήσουν και δει πια πόσο ισχυρή είναι.

Είμαστε μέλη της γενιάς μας. Η γενιά μας είναι μέλος του μέλλοντος μας. Είμαστε κι εμείς μέλη του μέλλοντος μας. Ας μην αφήσουμε έτσι αυτήν την ευκαιρία. Έχουμε τη δύναμη της αλλαγής στα χέρια μας. Ας μην τη χαραμίσουμε άλλο.

1 σχόλιο:

  1. Κυριές και κύριοι, δώστε βάση στο παιδί, σωστά τα λέει!! :D ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή